Bezpieczne zakupy bez konsekwencji
Wysłanie formularza zamówienia nie jest prawomocnym zawarciem umowy na odległość. Na tym etapie istnieje możliwość modyfikacji czy anulowania zamówienia bez konsekwencji prawnych. Zamówienie jest wiążące w chwili dokonania przez Państwa przedpłaty!
- Klient ma możliwość złożenia zamówienia przez stronę internetową poprzez platformę www.woodandarch.pl
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Należy wybrać asortyment i przejść do składania zamówienia.
- W formularzu wybieramy transport /proszę wskazać kod lub nazwę miejscowości celem kalkulacji kosztów transportu oraz preferowaną formę płatności. Przy opcji 100% przedpłaty zostaje udzielone skonto w wysokości 3% wartości towaru – z wyłączeniem usług oraz kosztów transportu.
- Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia i fakturą proforma. Należy sprawdzić poprawność danych. Czas odpowiedzi naszego działu wynosi do 3 dni roboczych – w przypadku braku kontaktu z naszej strony – prosimy o telefon.
- Na wpłatę oczekujemy do 3 dni roboczych – po tym okresie zamówienie jest z usunięte z systemu. Jeśli potrzebują Państwo dłuższego czasu na dokonanie płatności – proszę nas o tym poinformować np. wpisując w uwagach.
- Płatności można dokonać:
- przy odbiorze osobistym: przelewem na podstawie faktury proforma lub bezpośrednio w Kasie Zakładu, jednakże warunkiem wdrożenia zamówienia jest dokonanie min. 30% przedpłaty
- przy transporcie przez nas organizowanym: przelewem na konto na podstawie faktury proforma
- UWAGA: przed dokonaniem płatności zamówienie można modyfikować lub anulować!
- Po otrzymaniu przedpłaty/płatności od Klienta – zostaje zawarta Umowa Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, która obowiązuje do momentu spełnienia świadczeń przez każdą ze stron nie wyłączając postanowień i zasad w zakresie odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności za wady (rękojmi). Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
- Na tym etapie – nie ma możliwości dokonania zmian czy anulowania zamówienia. Termin realizacji liczony jest od daty otrzymania przedpłaty. Po otrzymaniu płatności zamówienie zostaje wdrożone na produkcję/magazyn w celu przygotowania elementów.
- Zamówienia są realizowane wg. kolejności ich wejścia. Czas operacyjny na towar dostępny – to 14 do 21 dni roboczych, dla produktów wymagających wdrożenia na produkcję czas ten wynosi 21-35 dni roboczych. (Czas realizacji może zostać wydłużony wg. komunikatów na stronie oraz w opisie danego produktu).
- Po przygotowaniu towaru do wysyłki skontaktujemy się z Państwem /preferowany kontakt telefoniczny/ celem poinformowania o przewidywanej dacie dostawy. Zastrzegamy sobie również, udostępnienie Państwa numeru telefonu spedycji, celem łatwiejszego kontaktu z Państwem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody – prosimy nas pisemnie o tym poinformować! Otrzymają Państwo również informację /zazwyczaj SMS/ z naszego działu, iż towar został wysłany.
- Klient w ramach swojego Konta ma dostęp do historii złożonych przez siebie Zamówień.
- Automatycznie doliczana jest stała kwota usługi operacyjnej w wysokości 66,61 zł brutto (czynności administracyjne, usługa pakowania) poniżej wartości koszyka 2000 zł brutto.
