Bezpieczne zakupy

Bezpieczne zakupy bez konsekwencji

 

Wysłanie formularza zamówienia nie jest prawomocnym zawarciem umowy na odległość. Na tym etapie istnieje możliwość modyfikacji czy anulowania zamówienia bez konsekwencji prawnych. Zamówienie jest wiążące w chwili dokonania przez Państwa przedpłaty!

  1. Klient ma możliwość złożenia zamówienia przez stronę internetową poprzez platformę www.woodandarch.pl
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Należy wybrać asortyment i przejść do składania zamówienia.
  4. W formularzu wybieramy transport /proszę wskazać kod lub nazwę miejscowości celem kalkulacji kosztów transportu oraz preferowaną formę płatności. Przy opcji 100% przedpłaty zostaje udzielone skonto w wysokości 3% wartości towaru – z wyłączeniem usług oraz kosztów transportu.
  5. Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia i fakturą proforma. Należy sprawdzić poprawność danych. Czas odpowiedzi naszego działu wynosi do 3 dni roboczych – w przypadku braku kontaktu z naszej strony – prosimy o telefon.
  6. Na wpłatę oczekujemy do 3 dni roboczych – po tym okresie zamówienie jest z usunięte z systemu. Jeśli potrzebują Państwo dłuższego czasu na dokonanie płatności – proszę nas o tym poinformować np. wpisując w uwagach.
  7. Płatności można dokonać:
  • przy odbiorze osobistym: przelewem na podstawie faktury proforma lub  bezpośrednio w Kasie Zakładu, jednakże warunkiem wdrożenia zamówienia jest dokonanie min. 30% przedpłaty
  • przy transporcie przez nas organizowanym: przelewem na konto na podstawie faktury proforma
  1. UWAGA: przed dokonaniem płatności zamówienie można modyfikować lub anulować!
  2. Po otrzymaniu przedpłaty/płatności od Klienta – zostaje zawarta Umowa Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, która obowiązuje do momentu spełnienia świadczeń przez każdą ze stron nie wyłączając postanowień i zasad w zakresie odstąpienia od umowy oraz odpowiedzialności za wady (rękojmi). Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
  • Na tym etapie – nie ma możliwości dokonania zmian czy anulowania zamówienia. Termin realizacji liczony jest od daty otrzymania przedpłaty. Po otrzymaniu płatności zamówienie zostaje wdrożone   na produkcję/magazyn w celu przygotowania elementów.
  1. Zamówienia są realizowane wg. kolejności ich wejścia. Czas operacyjny na towar dostępny – to 14 do 21 dni roboczych, dla produktów wymagających wdrożenia na produkcję czas ten wynosi 21-35 dni roboczych.
  2. Po przygotowaniu towaru do wysyłki skontaktujemy się z Państwem /preferowany kontakt telefoniczny/ celem poinformowania o przewidywanej dacie dostawy. Zastrzegamy sobie również, udostępnienie Państwa numeru telefonu spedycji, celem łatwiejszego kontaktu z Państwem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody – prosimy nas pisemnie o tym poinformować! Otrzymają Państwo również informację /zazwyczaj SMS/ z naszego działu, iż towar został wysłany.
  3. Klient w ramach swojego Konta ma dostęp do historii złożonych przez siebie Zamówień.
  4. Automatycznie doliczana jest stała kwota usługi operacyjnej w wysokości 50 zł brutto (czynności administracyjne, usługa pakowania).